Jazz på kaia 30. juni til 4. juli
Fra tirsdag 30. juni til lørdag 4. juli blir det liv på kaia, med DS «Børøysund» som scene
Kommende uke fra tirsdag til lørdag fra kl 12.00-21.00 vil Amerikalinjen i samarbeid med Jazz Music Norway markere 250 års jubileet for USA sin uavhengighet på kaia foran DS «Børøysund». På promenadedekk til «Børøysund» blir det jazzmusikere hver dag.
På avtalte tidspunkter bli det omvisning om bord.
Det vil bli anledning til å kjøpe mat og drikke på kaia hvor Amerikalinjen vil ha ansvaret for serveringen.
Hver dag fra kl 15-17 og kl 18-20 vil det være jazz fra promenadedekket med fantastiske musikere og vokalister.
Velkommen ned på kaia!
Musikalsk program:
Tirsdag 30. Juni:
15:00 - 17:00: Felix Peikli & Friends
18:00 - 20:00: Felix Peikli & Tracee Meyn (USA)
Onsdag 01. Juli:
15:00 - 17:00: Philip Granly Trio
18:00 - 20:00: Venke Knutson
Torsdag 02. Juli:
15:00 - 17:00: Philip Granly Trio
18:00 - 20:00: Majken Christiansen
Fredag 03. Juli:
15:00 - 17:00: Philip Granly Trio
18:00 - 20:00: Sisi Sumbundu
Lørdag 04. Juli:
15:00 - 17:00: Philip Granly Trio
18:00 - 20:00: Sisi Sumbundu
Mer om Amerikalinjen her: What's On! - Amerikalinjen