Jazz på kaia 30. juni til 4. juli

Fra tirsdag 30. juni til lørdag 4. juli blir det liv på kaia, med DS «Børøysund» som scene

Kommende uke fra tirsdag til lørdag fra kl 12.00-21.00 vil Amerikalinjen i samarbeid med Jazz Music Norway markere 250 års jubileet for USA sin uavhengighet på kaia foran DS «Børøysund». På promenadedekk til «Børøysund» blir det jazzmusikere hver dag.

På avtalte tidspunkter bli det omvisning om bord.

Det vil bli anledning til å kjøpe mat og drikke på kaia hvor Amerikalinjen vil ha ansvaret for serveringen.

Hver dag fra kl 15-17 og kl 18-20 vil det være jazz fra promenadedekket med fantastiske musikere og vokalister.

Velkommen ned på kaia!

Musikalsk program:

Tirsdag 30. Juni:

15:00 - 17:00: Felix Peikli & Friends

18:00 - 20:00: Felix Peikli & Tracee Meyn (USA)

Onsdag 01. Juli:

15:00 - 17:00: Philip Granly Trio

18:00 - 20:00: Venke Knutson

Torsdag 02. Juli:

15:00 - 17:00: Philip Granly Trio

18:00 - 20:00: Majken Christiansen

Fredag 03. Juli:

15:00 - 17:00: Philip Granly Trio

18:00 - 20:00: Sisi Sumbundu

Lørdag 04. Juli:

15:00 - 17:00: Philip Granly Trio

18:00 - 20:00: Sisi Sumbundu

Mer om Amerikalinjen her: What's On! - Amerikalinjen

Neste
Neste

Årets åpne turer